torsdag 16 augusti 2012

Ramadan


Snart är Ramadan slut! Här är väl alla mer eller mindre irriterade hela dagarna, vilket jag förstår, men det ska bli skönt när Ramadan är över och alla blir normala igen!

Eyoub växer så det knakar och vi slappar mest, eller äter middag hos olika släktingar, det är trevligt!
Inchalla åker vi till Karknah när ramadan är slut. Vi var där förra året å det var jätte härligt!
Det bästa tiden på året kommer nu. Jag älskar september! Lagomt varmt och skönt, fast man kan fortfarande bada och vara ute utan att frysa.

Just nu har vi halva "lägenheten" full med byggnadsarbetare. De håller på att bygga ett "spel-rum" ute på taket och en tvättstuga. Nu ska vi väl äntligen få en plats för det förbenade biljardbordet!

(Jag är inte online så ofta för att internet försvinner stup i kvarten och jag blir så putt når jag inte kan posta inlägg när jag vill!)

Inga kommentarer: