fredag 25 maj 2012

Hjärtultraljud

Äntligen har vi fått göra det!
Super nervöst var det under tiden. Hon höll på i säkert 20 minuter, knäpp tyst. Gud vad nervös jag blev!
Men allt var bra, han är hjärtfrisk tack och lov!
Han fick TBC-sprutan med, i bara farten. Nu är vi redo att åka till Tunisien!


 Lik storebror nåt så otroligt! Iaf på kort, live är de ganska olika...

Younes
Eyoub

Eyoub har lite underbett och en riktig potatisnäsa som han fått var mormor och dubbelhakan kommer oxå därifrån. Younes hade ett streck på hakan som kom från farfar, Ibbe har det med. Eyoub är väldigt lik mig, Younes hade vissa drag från mig, men var ganska blandad mellan oss.

Tilläggskommentar: 120530

Nu har jag börjat vänja mig. Men i början hade jag väldigt svårt att titta på Eyoub när han sov. Just för att han är så lik Younes, så att se honom sova rev upp minnen av den evigt sovande Younes...
Så jag var alltid där och rörde lite på honom, för att se att han rörde sig, eller satte fingret vid näsan för att känna om han andades.
Efter att vi fick göra hjärtultraljudet, som visade att allt är bra, har detta blivit bättre, och jag har förstått att han ska vara kvar med oss. Men innan gick det inte en dag utan att jag tänkte minst en gång att han hade dött. Så anknytningen har väl inte kommit igång så himla bra kan man säga, det är väl först nu banden har knutits på allvar. De borde ha gjort undersökningen tidigare just pga det.

Inga kommentarer: