söndag 17 juni 2012

Konstnärlig

Jag har alltid gillat att rita. Jag har "alltid" varit bra på det. När jag var liten ville jag bli konstnär, eller narkotikapolis!
Jag gick Estetiskaprogrammet på gymnasiet, hade tänkt gå bild, men ändrade mig (av nån anledning) och gick teater istället. Fast jag målade på fritiden. Jag målade oftast landskap eller djur, ett och annat porträtt har det blivit också. Oljepastell var min favorit, sen akryl.
Men jag har haft en dröm om att lära mig fota. Ville söka till fotolinjen, men mina betyg räckte inte riktigt till den populära programmet. Men nu har jag äntligen köpt mig en systemkamera. Jag har inta haft så mycket tid att fota än, men det kommer väl.
Här kommer några bilder jag tog igår när vi hade fint väder här. Förstora bilderna genom att klicka på dem, annars missar man själva grejen!

Fokus i mitten (bakom)

Fokus fram



Inga kommentarer: